eHrvatska Narodna Citaonica
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Veljača 2009 . - Intervju sa prvim igračem svijeta!

Go down

Veljača 2009 . - Intervju sa prvim igračem svijeta! Empty Veljača 2009 . - Intervju sa prvim igračem svijeta!

Postaj  Vladimir Andreev 26/5/2009, 17:22

Dragi narode,
evo vam donosim kratki intervju sa Durrutijem - prvim igračem svijeta...

1. How do you feel now when you are the top player of eWorld?
(Kako se osjećaš sada kada si najbolji igrač svijeta?)

1. Really, it's indifferent for me. I feel exactly equal that few weeks ago, when I was the top 2 or 3 of the world.
The important for me is to help in wars like the last RW in Israel, to help my country in the conflicts that it's involved or to help Atlantis in its military movements.
(Stvarno, ne osjećam se drukčije. Osjećam se jednako kao i par tjedana prije, kada sam bio drugi ili treći u svijetu.
Ono što je važno za mene je da pomognem u zadnjem Izraelskom ratu, da pomognem mojoj domovini u sukobima i da pomognem Atlantisu u vojnim pokretima.)

2. Can you tell me about your eRep-history? (when and how did you start playing... what problems did you have... you know - things like that)
(Možeš li mi reći nešto o svojoj eRep-povijesti?)

2. I started to play this game the 27th December 2007 of chance, because some friends insist me to register here, and I finally accepted.
I spent my first three months in eR with a life of "two clicks". Little by little I started to play this game more seriously, and in May 2008 I became the president of the spanish party "Bloque Obrero". Also, I was a congressman for this party in February, May and June 2008.
After a rest-month, I became the mayor of Andalucia in 20 July 2008. I was mayor two months, until 20 Septembre 2008, and since this I haven't had any political responsability.
Now, and since finals of November, I have dedicated my eLife to the military activity, as everybody has seen this latest weeks.
(Počeo sam igrati 27. prosinca 2007.slučajno jer su me neki moji prijatelji pozvali.
U prva tri mjeseca sam igrao život od "dva klika". Pomalo sam počeo igrati ozbiljnije i u svibnju 2008. sam postao predsjednik stranke "Bloque Obrero". Također sam i postao kongresnik te stranke u veljači, svibnju i srpnju 2008.
Nakon odmora - mjesec dana, postao sam predsjednik Andalucije 20.kolovoza 2008. i bio sam na toj dužnosti dva mjeseca. Od tada nisam bio politički odgovoran.
Sada sam svoj eŽivot odlučio provesti u vojsci.)

3. What would you recomend to other players?
(Što bi preporučio drugim igračima?)

3. I recomend them to participate and be active in this game. eR needs each time more and more active players, and if new citizens don't participate here the game won't improve and it will paralyze, like have happened unfortunately in some countries.
(Preporučio bi im da sudjeluju i da aktivno igraju. eRepublik treba što više aktivnih igrača i ako novi građani ne počnu sudjelovati ovdje, igra se neće unaprijediti i biti će paralizirana, kao što se već nažalost desilo u nekim zemljama.)

Eto, čuli ste riječi prvog igrača eSvijeta...
Vote + Subscribe

Hvala na pozornosti,
Vaš PPP!

Vladimir Andreev

Broj postova : 194

[Vrh] Go down

[Vrh]

Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.